onsdag 30. september 2009

Ny treningsleir

Ja, da må jeg bare gjøre meg klar for ny treningsleir på Solhaug hundepensjonat. Folka mine velger Toscana framfor hytta på Lesjaverk i høstferien, og jeg må si jeg er litt snurt! Det er ikke det at jeg ikke har det bra på Solhaug - jeg har det jo aldeles suverent sammen med Maria og Egil og mange firebeinte kompiser, men hytta er nå det aller beste stedet i hele verden! Egentlig synes jeg godt at vi kan bo der hele tida, for der er det ingen som går på jobb om morgenen - vi går bare på tur! Men OK, det får gå for denne gangen. Nå går jeg og pakker halsbåndet og gjør meg klar til å rundsusse Egil når han henter meg på Plantasjen i morgen!

1 kommentar:

  1. Pensjonat? Hva er det? Det har jeg aldri prøvd..vil helst være sammen med Mossan hele tiden jeg da. Noe jeg faktisk er å. Før var jeg med henne på jobb også. Hun sier jeg er en mammadalt...SO?
    Får høre hvordan det gikk da!!!
    Hilsen fra Major`n

    SvarSlett