søndag 31. januar 2010

Velkommen Lilleprins!

Det har allerede gått ei hel uke siden den vesle menneskevalpen til JB og Ole kom til verden. Og jeg som ikke er ferdig med poteheklinga mi,ennå... Jeg gratulerer den nybakte mamma'n og pappa'n!
Er han ikke søt? Jeg gleder meg til at jeg kan leke med ham! I mellomtida øver jeg meg på Theodor og Aurora (Casper sine menneskesøsken), for de bor jo rett ved siden av oss. Theodor er en skikkelig god kompis som hiver leikene mine ned trappa til kjelleren, sånn at jeg kan gå ned å hente dem igjen :-)
Aurora er bare litt større enn Lilleprinsen vår, men jeg har snust på henne uten at hun begynte å gråte.

4 kommentarer:

  1. Husk å snuse forsiktig. Jeg snuser vel hardt men Tobias (valpen) i familien holder på å le seg ihjæl av meg...grådig på lekene er han å.. Mossan sier jeg må legge meg på puta mi...men da kommer Tobias og forsyner meg med leiker. Kjekt:) Litt forvirring i oppdragelsen...
    Major`n

    SvarSlett
  2. Glemte å si at valpen så utrolig perfekt ut:)

    SvarSlett
  3. Han var nydelig, blir sikkert en fin leke-kompis om noen år....
    Klem fra Linda, Odessa og Jazzmann

    SvarSlett
  4. Jepp, jepp, Bastian er en going!!! Kose-gutt som sin far :))

    SvarSlett