tirsdag 20. juli 2010

Hjem fra sommerferie på Solhaug

Så var årets sommerferie i Engesetdalen over, og jeg har hatt det helt aldeles fantastisk! Bodde bl.a. på tomannsrom med en boxergutt på 7 måneder - han trengte en del oppdragelse, men sånt er jeg jo veldig flink til, så det gikk bra. For å se hvordan vi har det inne på hotellet kan du se på disse bildene fra hjemmesida til Solhaug Hundepensjonat. (Småhundene har det spesielt fancy, som dere ser...)
Porten inn til herlighetene er selvfølgelig dekorert med en HUND!


Egil og Maria har minigriser (og skikkelig minimini-smågriser) som man kan få lov til å lukte på gjennom gjerdet, og der er hester og fulger og puser og alt mulig rart som vi ikke har i byen.

Dagen på Solhaug starter kl 0800 og ender 2200, og vi får 3 skikkelige luftinger pr dag. Hver av disse varer 1-3 timer avhengig av vær og temperatur (vi snakker tross alt Sunnmøre her - lite som minner om mine første 9 uker på Åros, kan du si...). Mellom slagene slapper vi av, leker med "samboeren" vår, spiser litt osv. Det er moro å være sammen med så mange andre, og jeg må bare innrømme at jeg ikke savnet folka mine så veldig i løpet av ferien. (Men jeg var veldig glad for å se dem når de kom for å hente meg, og hoppet rett inn i bilen).

Nå er jeg i superform, men det tok noen dager før jeg var helt uthvilt etter all ferieranglinga ;-)

1 kommentar:

  1. En slik ferie vil jeg også ha....istede for å se på at folka maler hus, klipper hekk...så kjedelig!! Varsle neste gang du skal på slik ferie, deler gjerne som med deg;))
    Major

    SvarSlett