tirsdag 4. januar 2011

Hos veterinær

Det ble ikke tatt noen bilder når alle knoklene mine ble "røntget" på kryss og tvers. Men når jeg - to dager før folka mine skulle på høstferie - bare spydde og brakk meg, bæsjet blodig og bare ville tygge gress, ble folka mine bekymra gitt, og det bar avgårde til veterinær igjen. (Med mobilkamera!)

Skikkelig dopa...

Sjekk DEN fine magen!

Nærbilde av magesekken
For en tusenlapp ble folka mine beroliget med at hunder har sensible mager, vi blør lett bare vi har litt magetrøbbel - og den svarte pølseforma streken er en tom magesekk :-)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig besøk på bloggen, blir veldig stolt når du skryter av haka mi. Håper formen din er fin. Flotte bildet ned under her på bloggen din. Ønsker deg fortsatt eit Godt Nytt År :o)

    SvarSlett