mandag 14. februar 2011

I'm back!

"Blogging har skapt karrierer, veltet regimer og gitt unge mennesker en stemme i offentligheten" heter det i boka 123 blogg : for nysgjerrige, nybegynnere og eksperter av Thomas Moen. Videre står det: "123 blogg gir deg kunnskap om de uskrevne reglene og uttrykksformene i bloggverden..."

Antakeligvis er det Hilden min nå har satt i gang "ulovlig" - nemlig å late som om vi ikke har blogget på to år ved å starte på'an igjen i begge ender, så og si. Hun vil presentere innlegg om ting som har skjedd de siste to åra samtidig med at vi skal dure i vei med nåtidas hendelser. BARE fordi hun planlegger å lage bok av bloggen en eller annen gang i framtida! Vel - det blir nok ei fin bok! Jeg er mest opptatt av at bloggmediet kan gi unge hunder en stemme i offentligheten! Nå er dere advart dere som i sin tid valgte å abonnere på feeds fra bloggen min!


Men først må jeg sole meg litt. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar