mandag 8. februar 2010

De mest populære hundene?

Trodde jeg kom over noe morsom lesning på nrk.no her om dagen: "De mest populære hundene". Men jeg må si jeg ble meget overrasket da jeg oppdaget at jeg rett og slett ikke er blant de 4 mest populære rasene i noen av fylkene i landet. Underlig!


















Hvem kan velge noe annet enn en boxer?

I følge Norsk Kennel Klub har jeg havnet helt nede på en 17. plass på landsgjennomsnittet for 2009, men det er i alle fall foran Buffy på 21. og Casper på 22. plass! (Skjønt jeg personlig synes at Berner Sennen og Jack Russel Terrier er aldeles toppers!)

Videre kan man lese om hvilke hunder som koster deg mest. Jeg er dyrebar...

2 kommentarer:

  1. Ja, forstå det den som kan.... ingen kan vel motstå en boxers humør, energi, vakre blikk og morsomme vesen???

    SvarSlett
  2. Hva?? Er vi så langt ned på listen? Mye uvettig folk der ute Skilo...ikke alle som har skjønt det akkurat...Prøvde og ta søppelbilen på tur i dag jeg..vet ikke hvorfor...fikk bare så lyst..Mossan ble ikke glad for det da..
    Major`n

    SvarSlett