søndag 15. november 2009

Strikking og potehekling

Denne helga har vi hatt besøk av J.B. og Ole. Det har vært kjempekjekt, for da blir flokken større! Og så er de så flinke til å leike og kose, så jeg har virkelig hatt ei super helg. Siden J.B. og Ole driver og ruger på en menneskevalp, driver damene og strikker til han som kommer i slutten av januar. J.B. strikker babyteppe, og matmora mi strikker bukse.



Selv strever jeg fælt, for selv om jeg har holdt på med potehekling i over et år så er jeg ikke blitt så veldig flink ennå. Det er ikke så godt å si hva dette kan bli - et skjerf, kanskje? Det er jo kaldt i januar...

2 kommentarer:

  1. Tror det kan bli et fint skjerf, men kan hende du skulle hatt litt hjelp til å felle av????;)

    SvarSlett
  2. Flinkere enn mossan min du:) Så jo direkte lekkert ut. Synes garnnøster er ufattelig morsomme:)

    SvarSlett