torsdag 19. august 2010

Heim att: Åmotdalshytta - Skamsdalssætrin

Den morgenen vi skulle hjem igjen var det ikke fullt så fint vær, men vi fikk da et glimt av toppen vår før vi gikk. Og jeg rakk å grave ned en tørrfisk bak hytta - den kan være fin å ta fram igjen neste gang vi drar til Åmotdalshytta!

På hjemturen gikk vi på andre sida av Drugshøi - kanskje ikke lik pent der, men mye lettere å gå.


Mann og hund over bekk.

Jeg har skikkelig god balanse og er flink til å balansere på pinner over bekker!

Ellers møtte jeg en hel masse rare typer som bodde under steiner. De het visst Lemen? Jeg fikk i alle fall beskjed om å la Jack Lemen være i fred - sjekket bilder av ham på internettet men det likner ikke mye på de jeg så... Denne karen var den eneste jeg greide å få tatt bilde av, men han virket liksom så mye mer slapp og sliten enn de andre kvikkasene jeg møtte...

 Og så var vi tilbake til utgangspunktet: Skamsdalssætrin
Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur!

1 kommentar:

  1. Hej. Kan man parkera vid Skamsdalssætrin med bil?

    joakim . ambrosson @ sportdykare . se (utan mellanslag) :)

    SvarSlett