fredag 6. august 2010

Trist dag...

I går ettermiddag, da jeg intetanende skulle en liten tur ut for å tisse litt, oppdaget jeg at bilen til Trønderne mine sto der bilen vår pleier å stå. Og ikke nok med det - den var full av alle tingene til Rannveig! Hvorfor???


Jeg ble så lei meg, for da skjønte jeg plutselig at presangen jeg skulle gi til Rannveig var en avskjedspresang, og ikke en bursdagspresang som jeg hadde trodd da vi bestilte den. (Hun fikk selvfølgelig ei flott boxer-t-skjorte fra nettbutikken til Hilma!) Rannveig skal flytte fra oss for alltid. Hvordan skal det bli? Jeg kommer til å savne henne så forferdelig!  :-(

Etter at jeg hadde vært lei meg ei stund og fått litt trøst, ble det sussing og kosing...

...og så fikk jeg også presang!

Det var ei lita mus som kan sprette!
Jeg har allerede greid å tygge av sløyfa den hadde rundt halsen og fått ut litt av de der artige greiene som er inni sånne kosedyr. Det ser ut som den har tenna på tørk - hihi! Jeg fikk også et kjempestort tyggebein (som var litt skummelt, men jeg skal nok overvinne redselen) og et kjempefint lite bilde:
 
Men Trønderne har lovet å komme og besøke meg - kom snart!

3 kommentarer:

  1. Oi, så utrolig trist :( Men jeg er sikker på at de snart kommer og besøker deg igjen - for hvem kan vel være leeenge borte fra deg???
    Stilig leke forresten!

    SvarSlett
  2. Det var trist ja...men du må da ikke tygge istykker gaven din. Jeg "nafser" bare på mine, prøv det istede!!
    Enda bra du får treffe de igjen:)
    Major`n

    SvarSlett
  3. Du min søte Prinsesse!! Får helt klompen i halsen når jeg leser dette. Du skal vite at jeg tenker på deg og snakker om deg hver eneste dag. Savner deg veldig! Savner forresten Grensegata og Ålebyen også. Jeg vil tilbake! Strømmen er ikke noe blivende sted. Ikke har jeg sett en eneste Boxer heller... :o(
    Sitter her i nyskjorta mi, den jeg fikk av deg. Den liker jeg skikkelig godt. Det tror jeg menneskevalpen også gjør. Ihvertfall er det ofte "full fest" der nede for tiden. Vi gleder oss veldig til mandag, for da skal vi få ta en liten smugtitt og se om det er to eller fire labber. Nå er det sånn med menneskevalper at de har bare to labber, så hvis der er fire labber er det to menneskevalper der... Gulp!
    Ellers har vi kjøpt oss leilighet, så nå er det bare å legge kursen til Bartebyen. Ta med deg Hilden og Kjellen på besøk. Det hadde vært skikkelig gøy!!!!
    Å sånn mens vi er inne på nyheter, så skal jeg på jobbintervju her i Trondheim i morgen. Samme jobb som den i Ålesund og Strømmen. Du får krysse labber og tær, og sende meg masse gode tanker. Den jobben SKAL jeg ha.
    Håper du har det fint og at han svensken i kjelleren er ok.
    Gleder meg til å se deg om ikke så altfor lenge!!
    Suss fra Trøndern! (p.s.den andre trøndern hilser også)

    SvarSlett