lørdag 24. april 2010

2 ÅR!


I dag fyller jeg 2 år - og hva gjør folka mine? De reiser vekk! Jaja, det får vel være greit for denne gangen siden de skal besøke den nye menneskevalpen vår. Jeg skal nok vite å kose meg sammen med Trønder'n min - jeg skal nemlig få være sammen med Rannveig hele helga!

Dessuten så har jeg allerede fått presang - supertjukk seng med saccosekk-kuler i. Den er kjempegod!
Jeg har den svarte. Der vises alle hårene jeg røyter veldig godt. Blir liksom et fint mønster...

Benytter anledningen til å gratulere kullingene mine fra Boxerteam's Q48: Boris, Chilli, Doris, Emma, Mira  og Ronja! Ha en heidundrende fin dag!

2 kommentarer:

  1. Grattis med dagen:) Svart seng har jeg også, med masse herlige boxerhår:)
    Håper du fikk kake!!
    Major`n

    SvarSlett
  2. gratulerer på etterskudd!! Leverbiter kommer etterhvert! "Hjemmebakte"..

    Kirsti

    SvarSlett