fredag 9. april 2010

Back in business!

Nå er det bra lenge siden jeg blogget sist! Jeg nevner hindringer i fleng:
  • vinterferie på hytta uten nettdekning





  • løpetid (ingen illustrasjon her, takk!)
  • påskeferie på hytta sammen med den andre Hilden min fra London (igjen uten nettdekning...)







    • Dessuten har hjemme-Hilden min har vært mye på reise med jobben UTEN å legge igjen laptop-en til meg... Den store, fine PC-en som står på arbeidsrommet rekker jeg ikke opp til... (Dessuten sovner jeg så fort når jeg er på arbeidsrommet. De gule sommerstolputene som lå der og slang på seinsommeren ble aldri rydda vekk, så de er liksom blitt mine...)
    Vinterferien og påskeferien var som vanlig helt fantastisk, men "løpetid", lissom! Var det noe jeg IKKE hadde særlig lyst til, så var det å løpe! Jeg hadde helt glemt fra sist hvor slakk og sløv jeg ble av dissse greiene. Ikke fikk jeg leke med noen kjekkas mens det sto på heller. Bra det hele er over...

    Men til helga blir det party for da skal jeg få være sammen med de to trønderne mine! Jeg håper jeg ikke får noen konkurranse denne gangen, Rannveig! Sist hadde hun besøk av Theo...
    Han var jo i grunn både søt og litt interessant, men også temmelig pinglete som dere ser. Ble ikke med på noe herjing og tulling, men gjemte seg under bodret!
    Helt til han hoppet opp i SOFAEN! Jeg får jo ikke lov til å sitte i sofaen, og sant og si var jeg litt bekymra for plassen min i hjertet til Rannveig. Kanskje hun var mer glad i Theo enn MEG??? Men så satte hun seg ned på gulvet og så fikk jeg sitte på fanget hennes! Det gjorde godt i hjertet!

    4 kommentarer:

    1. Theo så litt pingle ut ja...men så er vi boxere ganske kule også da...ingen som er som oss vettu:) Jeg er på hytta..endelig...for her får jeg ligge i sofaen..zzzzzzzzz
      Major`n

      SvarSlett
    2. Ingen pingle - mangler bare baller (sukk) Og så er det ikke mange som takler slike pågående damer som deg (sånn før en blir kjent i alle fall)! Men slike små søte som meg har en tendens til å få sitte i sofa og på fanget, så det har sine fordeler :)

      SvarSlett
    3. theo e ikke pingle ...... han e bare ikke heilt oppgradert oppe i hode.... hihi

      SvarSlett
    4. Ingen grunn til bekymring Skilo!! Du har kapret hedersplassen i hjertet mitt :o) Nå får vi bare håpe at ikke Casper-pus hjemme i Trondheim har begynt å lese bloggen din, for da blir det bråk ;o)

      SvarSlett