fredag 30. april 2010

Bursdag bør feires tre dager til endes...

Bursdagshelg med Trønder'n er noe alle boxere burde ønske seg! Søndagen tok hun meg med på tur på Aksla - og PLUTSELIG sto Rocky der! Han har jeg ikke sett på flere mååååneder, og gjett om jeg ble glad! Vi tok oss til rette og sprang løse omkring på stadion!
Men som vanlig ble Rocky en skikkelig treiging etter bare et par minutters herjing...

Jeg prøvde alt jeg kunne å få oppmerksomhet, men Rocky overså meg totalt!

Men det gjorde ingenting for jeg hadde jo Rannveig å gå på tur med, og jeg fikk lov til å stoppe og snuse så mye jeg ville! Og så fikk jeg fikk MASSE skryt for at jeg er blitt så flink til å gå fint i bånd!
 

2 kommentarer:

  1. Rocky må da være en meget voksen boxergutt? Skulle ha herja jeg ja....for så rolig som Rocky blir jeg aldri!!
    Bra du kommer til Trøndelag for en 3 dagers feiring.
    Nå må jeg ut i regnet på tur...det kunne jeg ha spart meg for...
    Major`n

    SvarSlett
  2. 3-dagers feiring høres himmelsk ut! Hun trønder-berta synes å være helt ok:) Så koselig å treffe "gamle" kjente, selv om han ble utslitt av deg.
    Ha ei super helg

    SvarSlett