onsdag 2. september 2009

Treningsleir

Jeg har vært på treningsleir i helga. Når folka mine reiser til steder jeg ikke kan være med, drar jeg nemlig på treningsleir på Solhaug Hundepensjonat. Der er det kjekt å være! Jeg får løpe og løpe og løpe hele dagen sammen med mange andre hunder, og så deler jeg rom med en av de jeg liker best den tida vi er inne. Jeg blir supersprek av å være der, sier folka mine. Like sprek som en Duracell-kanin.

En ting er litt kjipt på Solhaug, og det er at jeg må bade og klippe klør rett før jeg skal reise hjem igjen. Men folka mine er strålende fornøyd med det. De sier at det er super service der inne i Engesetdalen, så da må jeg vel bare finne meg i det.

Egentlig liker jeg å være litt hemmelighetsfull når det gjelder denne delen av livet mitt, for folka mine har liksom full oversikt over meg hele tida. Det kan bli litt lite privatliv sånn i det daglige...

Men kanskje jeg tar med meg et kamera og tar litt bilder neste gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar