mandag 7. september 2009

Buffy!

Her om dagen tok vi oss en tur "bak fjellet" og der traff jeg igjen ei av de jeg ble kjent med på det første dressurkurset jeg gikk på. Jeg kjente henne rett og slett ikke igjen! Etter litt snusing fant jeg ut at det faktisk var Buffy - bare at hun var blitt så STOR! Hun er jo minst et par måneder yngre enn meg, og sist jeg så henne var vi vel på omtrent samme størrelse. Vi lekte så kjekt sammen i valpebingen til Sunnmøre Hundeklubb mang en mandag, og i går fikk vi endelig sjansen igjen. Det var like artig som før, selv om regnet plasket ned og vi ble kliss våte! Jeg gleder meg til nest gang vi treffes, Buffy!

2 kommentarer:

  1. Så søt Buffy var da:) Tenker du ble noe til kar da Skilo:)
    Ha det fint;)
    Major`n hilser fra sofakroken...

    SvarSlett
  2. Nå er jeg jo ei jente, da ;-)
    Men jeg er egenlig ikke så nøye på det - jeg liker både gutter og jenter, jeg!

    SvarSlett