torsdag 3. september 2009

Mine beste venner

Casper er naboen min, og han har jeg kjent hele livet. Han bodde der allerede da jeg kom til folka mine. Han pleier å stjele leikene mine når jeg har dem med meg ut, og så springer han så himla fort. Derfor bosser jeg ham litt rundt så ofte jeg kan, for jeg er jo mye større enn han. Men han er liksom eldst, da, og temmelig tøff i trynet, så når han setter i gang med terrier-ropinga si, blir jeg litt redd.


Men jeg har en boxerkompis også, som heter Rocky. Han er skikkelig høy og mørk og kjekk, altså! Han har jeg også kjent siden jeg var bittelita, og jeg ser liksom på han som kjæresten min. Folka mine sier det er helt greit siden han er kastrert. (Jeg tror det har noe å gjøre med at han kan synge med veldig lyse toner).

Rocky og jeg pleier å treffes på Aksla for å løpe fort og bedrive trynegnurking. Det er kjempekjekt!

Jeg kan holde på i timesvis, men Rocky synes av og til at det er litt barnslig og vil heller tulle med eieren sin. Da roper jeg så høyt jeg kan.

1 kommentar:

  1. Hei Skilo!!!!!Gratulere med Blogg!!!:):):)
    Det blir kjempe kjekt å kunne følge med deg på nett også.Synes vi snart skal slepe disse 2-bente ut å lufte dem i lag snart!!!!;)Tusen takk for fine hilsener på hjemmesiden vår!:)

    SvarSlett