søndag 6. september 2009

Flere venner

Jeg har flere venner, men noen av dem ser jeg såpass sjelden at jeg må følge dem på nettet. Nettsidene til Pomba og Luna og Skumle Vera sjekker jeg stadig. Det er tre boxere jeg ble kjent med på et kjempeartig dressurkurs jeg var på i april i år.

Pomba var litt vel nærgående første gangen vi møttes, så jeg var nok litt i gretneste laget mot ham og sa at han bare skulle ligge unna og la være å lukte på meg på den måten. I ettertid har jeg skjønt at jeg egentlig er litt betatt av ham, for han er en temmelig sjarmerende tullegutt - det er bare det at han er så innmari stor! Han er forresten Norsk Utstillingssjampinjong - det er superkult!

Vera er kjempetøff, men ganske skummel. Hun er eldre enn meg, og det sier hun jammen i fra om nesten hele tida! Og jeg som bare prøver å vise meg fra min beste side. Tror kanskje hun helst vil ha Pomba for seg selv!
Luna - den heldiggrisen - bor sammen med Pomba. Og ikke nok med det - hun skal ha valper med Pomba mot slutten av året! Ikke fritt for at jeg er litt misunnelig... Av en eller annen grunn fikk ikke folka mine tatt noe bilde av henne på kurset, derfor har jeg ikke noe bilde av henne å sette inn i bloggen. Og samma kan det være! Alle sier at hun er så himla søt!

2 kommentarer:

  1. Oi oi oi..en boxerblogg:)) Vakkert! Morsomt og komme over det da. Morsomme bilder av flotte hunder:)

    Ha en flott boxerdag:)

    SvarSlett
  2. Hehehehehe tror eg ler meg ihjel.......!!!Morsomme lille Skilo hihihi passa veldig bra denne beskivelsen av vennene dine;);):)

    SvarSlett